reklama

Znovuzrodenie

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Oči nemo hľadia do neznáma,

na srdce padá bolesť známa.

Kvapky dažďa stekajú po duši,

nikto z Vás už mi ich neosuší.

Aj krásna ruža sa vždy ostrým tŕním bráni,

ach Bože, kto ma z tohto sveta zachráni?!

Tak ako posledný list zo stromu padnúť musí,

človek do poslednej chvíle dýchať skúsi...

smrť a život nikdy neoddelíš,

jedine láskou ich viac a viac stmelíš!

Prichádza Anjel – posol od Boha,

do uší vdýchne mi vánok pokoja.

V srdci náhle láske prekvitá,

viem, aj smútok svoje krásy má.

Ponára Ťa do hlbín neznámych,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

duša opäť objaví kompas pradávny.

Veľká vďaka patrí Tebe, len Tebe - moja jediná,

do mojich žíl priamo z nebies - sila opäť priteká.

Úsmev na tvár prichádza,

slniečko v duši ma sprevádza.

Na nebesá s pokorou nonstop sa dívam,

spomienky v oblakoch neprestajne vzývam.

V srdci si nosím neprestajne z Teba zázračný kúsok,

som nový človek, dýcham slobodne z plných dúšok.

Romana Bodnárová

Romana Bodnárová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Osoba nežného pohlavia, ktorú cit, láska, empatia prevážia.Na svet dívam sa svojským pohľadom, no vidím v ňom zmes všetkých obrazov. Vo všetkom hlbší zmysel hľadám, veď život je jedna veľká záhada. Zoznam autorových rubrík:  SNY ZACHYTENÉ VO VERŠOCHPRECHÁDZKY MYSĽOUBOH

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu