reklama

Oáza ticha

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Jemne a pomaly oči zatváram,

do vlastných myšlienok sa ukladám.

Nevládzem ... dych mi zrazu odchádza,

prudko strhnem sa a kričím: „nie"!

Vtom mi sám Pán Boh na pomoc prichádza,

duša mäkne, slzy tíško stekajú ... iba On to vie.

Ako ďaleko až dokážem zájsť?

Pýtam sa: „načo? začo? prečo?"

No odpoveď nikde neviem nájsť!

A treba mi to, potrebujem vedieť to ... niečo?

NIE !

Dosť bolo ... odmietam ďalšie sklamanie!

Som silná, bojujem a potrebujem odhodlanie.

Zvládnem to ?

Neviem, možno ... no verím,

zúfalstvom aj tak nič nezmením.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Okúsila som, aké je to byť na dne,

aká trpká je bolesť, zlo ...

a teraz moja duša iba po jednom prahne,

aby zrodilo sa to podstatné - dobro !

Nech oáza ticha hoc aj večne vo mne spočíva,

jedine tak viem, že láska v mojom srdci prebýva.

Romana Bodnárová

Romana Bodnárová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Osoba nežného pohlavia, ktorú cit, láska, empatia prevážia.Na svet dívam sa svojským pohľadom, no vidím v ňom zmes všetkých obrazov. Vo všetkom hlbší zmysel hľadám, veď život je jedna veľká záhada. Zoznam autorových rubrík:  SNY ZACHYTENÉ VO VERŠOCHPRECHÁDZKY MYSĽOUBOH

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu